Про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

  Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», вимог Конституції України, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», районною державною адміністрацією проводиться робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, вживаються заходи стосовно докорінного поліпшення, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.

  Реєстрація письмових  звернень громадян в райдержадміністрації здійснюється в системі електронного документообігу (АСКОД WEB).

  Всього за 9 місяців 2019 року Нововоронцовською районною державною адміністрацією опрацьовано 348 звернень, що на 38 меньше (10%) ніж за відповідний період 2018 року; з них:

– письмових звернень –265;

– особистого прийому –83;

   На урядову телефонну “гарячу лінію” надійшло 167 звернень, або на 25 більше  ніж за 9 місяців 2018 року.

  У своїх зверненнях, які надійшли поштою, під час проведення прийомів та на «гарячу» телефонну лінію громадяни порушили 348 питань. Найбільше розглянуто питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності -8 (3) соціального захисту населення – 282 (у 2018 році -293 ), діяльності місцевих органів виконавчої влади-29 (13); транспорту і зв’язку -4 (1).

  Серед авторів звернень до райдержадміністрації за соціальним станом переважали звернення від дітей війни – 71, учасників війни (бойових дій ) – 24, від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи-33, ветеранів праці — 45 та від членів багатодітних сімей – 175.

  За 9 місяців 2019 року районною державною адміністрацією проводилася активна робота щодо виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

  Головою районної державної адміністрації від 27 червня 2019 року №17/23 затверджено графік прийому громадян  за місцем їх проживання керівництвом районної державної адміністрації у другому півріччі 2019 року також затверджений графік прийому громадян, де  передбачені прийоми громадян не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів керівництвом районної державної адміністрації. Графік особистого прийому громадян – дотримується.

  За 9 місяців 2019 року керівництвом районної державної адміністрації згідно з графіком прийому громадян за місцем їх проживання, прийнято 83 особи, якими порушено 83 питання. Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім громадянам  надано ґрунтовні роз’яснення.

  З метою вирішення невідкладних проблем громадян у районній державній адміністрації діє пряма телефонна лінія, по якій за 9 місяців 2019 року  звернень не надходило.

  У районі працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, оновлений склад якої затверджений розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19 січня 2016 року № 9 «Про оновлений склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у Нововоронцовському районі».

  За 9 місяців поточного року проведено 9 засідань постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися питання та проблеми громадян, якими найчастіше переймається населення району. За результатами розгляду звернень надавалися доручення голови районної державної адміністрації, хід виконання яких контролювався.

  Також з січня по вересень 2019 року проведено 9 засідань групи контролю районної державної адміністрації (день контролю).

  За звітний період поточного року відповідно до графіка від 04 січня 2019 року № 2/23 надавалася практична та методична допомога виконкомам селищної, сільських рад, а саме Гаврилівській, Хрещенівській, Новоолександрівській, Нововоронцовській, Золотобалківській, Миролюбівській, Михайлівській, Дудчанській, Петропавлівській, Любимівській  сільським радам.

  У відповідності до графіка проведення перевірок з питань додержання вимог законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах районної державної адміністрації на 2019 рік, затвердженого головою районної державної адміністрації від  04 січня 2019 року №3/23, перевірено стан роботи та організації контролю за додержанням законодавства щодо розгляду звернень громадян в структурних підрозділах: відділу житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури і надзвичайних ситуацій, управлінню з питань економічного, агропромислового розвитку, інфраструктури і торгівлі районної державної адміністрації, службі у справах дітей, відділу освіти, молоді та спорту, архівному секторі районної державної адміністрації, секторі культури, відділу житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури і надзвичайних ситуацій, управлінню з питань економічного, агропромислового розвитку, інфраструктури і торгівлі районної державної адміністрації, службі у справах дітей.

  Згідно з графіком звітування керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації перед головою районної державної адміністрації з питань додержання вимог законодавства про звернення громадян на 2019 рік, затвердженого головою районної державної адміністрації від 04 січня 2019 року № 4/23, за звітний період прозвітували про роботу зі зверненнями громадян  відділ освіти, молоді та спорту, відділ житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури і надзвичайних ситуацій, служба у справах дітей, архівний сектор райдержадміністрації, управління  з питань економічного, агропромислового розвитку, інфраструктури і торгівлі районної державної адміністрації, відділ житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури і надзвичайних ситуацій, управління  з питань економічного, агропромислового розвитку, інфраструктури і торгівлі районної державної адміністрації, служба у справах дітей.

  Стан роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації та в цілому в районі щомісячно і щоквартально аналізується, розробляються порівняльні характеристики, складаються довідки. Результати аналізу доводяться  до відома управлінь, відділів районної державної адміністрації, районних служб   та місцевих рад для усунення недоліків у роботі із зверненнями громадян.

  На всі звернення громадянам, які надійшли до районної державної адміністрації надаються вичерпні відповіді та всі порушені питання вирішено позитивно, про що свідчить відсутність повторних звернень як керівництвом райдержадміністрації, так і галузевими спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації.

  Загалом робота районної державної адміністрації  в частині розгляду звернень громадян була спрямована на забезпечення всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань.

  Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями  громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, районна державна адміністрація продовжуватиме роботу по удосконаленню роботи з розгляду звернень та усуненню причин їх виникнення.

Коментарі закриті.

Для людей з вадами зору
Категорії
Архіви

 

Счётчик на месяц