Семінар відповідальних за виховну роботу в закладах освіти району

  Розуміючи, що перед сучасною освітою, яка реформується постають все нові і нові завдання. Одне із яких формування особистості громадянина правової, демократичної держави постало питання: «Як організувати систему роботи освітнього закладу аби вплинути на формування тих якостей дитини, які включає в себе – поняття «громадянськість»?».

  Обмінятися думками щодо інноваційного досвіду ефективності забезпечення виховного супроводу громадянської освіти зібралися фахівці на районному семінарі виховних адміністраторів, який відбувся  на базі Любимівського ЗЗСО – 29 листопада 2019 року.

  У рамках проведення заходу з теми: «Виховання громадянської свідомості школярів у контексті освітніх реформ» у форматі «методичного креативу – кейсу» було висвітлено питання:

– Забезпечення освітньої реформи у формуванні особистості дитини – громадянина демократичної держави – Болдирєва Людмила, методист РМК, В.о. директора Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гергель Альона.

– Інтеграція громадянського виховання у нові програми через розвиток громадянських компетентностей у школярів – Литвин Людмила, педагог-організатор Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

–  Пять принципів виховання по новому – Коваль Євдокія, тренер НУШ Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

– Дитяче самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в умовах демократії – Луньова Ілона, педагог-організатор Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

–  Презентація соціального проекту «Хочеш змінити світ – почни із себе» – лідери шкільної дитячо-юнацької організації «Паростки» Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

  Підтвердженням новітніх ідей громадянського виховання став методичний практикум підготовлений класними керівниками: Коцур Зінаїдою, Литвиненко Іриною, Кошур Тетяною, Силютіною Іриною, Лигун Галиною, Мордух Оленою, учнями 4 – 11 класів, фахівцем соціально-психологічної служби освітнього закладу Сілецькою Вікторією.

  Присутні мали змогу  долучитися до шкільної акції «Мій улюблений світ без насильства», 11 клас. Відвідали заняття, проведені у формі: гри-квесту «Великі права маленької людини», 4клас; тренінгу «Поговоримо про дружбу», 6 клас; марафону  ідей «Як стати лідером?», 7 клас; диспуту «Ми всі різні, але рівні», 9 – 10 класи.

  Завершенням зустрічі став «Відкритий діалог» та визначення головних складових, які повинен дотримуватись учитель організовуючи конструктивне спілкування у формуванні якостей громадянської свідомості своїх вихованців.

Коментарі закриті.

Для людей з вадами зору
Категорії
Архіви

 

Счётчик на месяц