Довідкова інформація

№172 Про телефонну гарячу лінію 

ЗАТВЕРДЖУЮ:

Голова Нововоронцовської

районної державної адміністрації

________________В.ТІТАРЕНКО

25.02.2019 №10/23

                                                                                                         

 

Г Р А Ф І К

 прийому громадян за місцем їх проживання головою районної державної адміністрації, його першим заступником та заступником голови районної державної адміністрації у першому півріччі 2019 року

з/п

Назва сільської ради Дата  проведення

прийому

ПІБ, посада особи, яка

здійснює   прийом

 

1. Любимівська

Нововоскресенська

Миролюбівська

Петропавлівська

Біляївська

Хрещенівська

Осокорівська

Золотобалківська

Михайлівська

Дудчанська

Гаврилівська

Новоолександрівська

 

11 січня

21 січня

13 лютого

22 лютого

14 березня

22 березня

09 квітня

19 квітня

16 травня

24 травня

07 червня

24 червня

Тітаренко

Василь Петрович

голова районної державної адміністрації

2. Хрещенівська

Біляївська

Новоолександрівська

Дудчанська

Михайлівська

Гаврилівська

Нововоскресенська

Петропавлівська

Любимівська

Миролюбівська

Осокорівська

Золотобалківська

14 січня

28 січня

08 лютого

22 лютого

11 березня

22 березня

15 квітня

26 квітня

10 травня

24 травня

10 червня

21 червня

Білан

Віктор Степанович

перший заступник голови районної державної адміністрації

3. Дудчанська

Гаврилівська

Михайлівська

Золобалківська

Осокорівська

Любимівська

Миролюбівська

Хрещенівська

Новоолександрівська

Біляївська

Нововоскресенська

Петропавлівська

11 січня

25 січня

11 лютого

25 лютого

12 березня

28 березня

11 квітня

23 квітня

16 травня

24 травня

13 червня

25 червня

Литовченко

Наталя Юріївна заступник голови районної державної адміністрації

Примітки:

  1. Сільським головам забезпечувати інформування населення про час та місце проведення прийому громадян з особистих питань. 
  2. Списки громадян, які записалися на прийом, надавати до відділу організаційної роботи та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації не пізніше ніж до 14 години за добу до початку прийому.

 

Керівник апарату  районної

державної адміністрації                                                                               С.КАПІТОНОВА

 

 

НОВОВОРОНЦОВСЬКА  РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

­­­­_21.01.2019_№ _18_

 

 

Про роботу  із  зверненнями

громадян   за підсумками   2018  року

 

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», вимог Конституції України, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 (зі змінами і доповненнями), районною державною адміністрацією проводилися  заходи стосовно докорінного поліпшення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами району.

Реєстрація письмових  звернень громадян в райдержадміністрації здійснюється в системі електронного документообігу (АСКОД WEB).

За 2018 рік до райдержадміністрації надійшло 1031 індивідуальних  звернень, що на 148 звернень або 14 %  меньше, ніж за відповідний період минулого року (1179).

Під час особистих  та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом 2018 року прийнято 118 осіб, які отримали обґрунтовані відповіді по суті порушених 118 питань .

Аналіз статистичних даних показує, що громадяни звертались переважно до селищної та сільських рад (494 звернення або 48 % від усіх звернень). Звернення до районної державної адміністрації становлять  48% від загальної кількості звернень.

Серед авторів звернень до райдержадміністрації за соціальним станом переважали  звернення від дітей війни – 177, учасників війни (бойових дій ) – 92, ветеранів праці — 261 та від членів багатодітних сімей – 355.

Найбільш проблемними для населення району залишаються питання соціального захисту населення – 380 ( 37% від загальної кількості звернень), що на 4 меньше ніж за 2017 рік. Це такі, як:

– надання матеріальної допомоги;

– оформлення пільг на оплату комунальних послуг;

– оформлення та виплата субсидії;

– призначення та виплата державної соціальної допомоги.

На другому місці перебували питання аграрної політики і земельних відносини – 40 (3,9% від загальної кількості звернень), яких на 1 більше, ніж за 2017 рік. Це такі, як:

– право власності на землю, приватизація земельних ділянок, набуття на підставі цивільно-правових угод, безоплатної передачі, прийняття спадщини, виділення паю;

– право земельного сервітуту, добросусідство, захист прав на землю, вирішення земельних спорів;

–  інші питання аграрної політики і земельних відносин.

Третє місце посіли питання  охорони здоров’я- 9 (0,9 % від загальної кількості звернень), що на 2 більше у порівнянні з 2017 роком. Основними з них були:

  • робота лікувально-профілактичних закладів;
  • забезпечення засобами лікування та протезування;
  • дії та бездіяльність працівників охорони здоров’я, неналежне ставлення до хворих;
  • інші питання охорони здоров’я.

Також спостерігається збільшення звернень з питань діяльності місцевих

органів виконавчої влади  – 18 (6)  та  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації – 3 (1).

Для вирішення нагальних проблем та для тих, хто не має фізичної можливості для звернення в райдержадміністрації щоденно з 8:00 до 17:00 працює телефон «Гаряча лінія» відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 02 липня 2015 року №172, на яку можна звернутися за номером 2-11-41.

З метою підвищення ефективності та вдосконалення роботи  з пропозиціями, заявами та скаргами громадян в  районній державній адміністрації, її управліннях та відділах, виконкомах селищної та сільських рад, керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 13, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

  1. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

1.1. Вжити заходів щодо опрацювання звернень громадян, які направляються з державної установи «Херсонський обласний контактний центр», посиливши контроль за станом реагування на вимоги цих документів.

1.2. Забезпечити неухильне виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

1.3. Проаналізувати причини, що зумовлюють надходження повторних звернень громадян, безпідставні відмови в задоволенні законних вимог заявників  та вжити вичерпних заходів щодо їх унеможливлення.

1.4. Вжити заходів щодо створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості ознайомлюватися з матеріалами перевірок відповідних звернень.

1.5. Реалізовувати заходи, спрямовані на підвищення рівня правової освіти населення, надання безоплатної правової допомоги, роз’яснення прав і свобод людини та засобів їх захисту.

 

 

 

1.6. Щомісяця через засоби масової інформації в тематичних рубриках надавати роз’яснення з найбільш гострих суспільно значущих проблем та відповіді на характерні питання громадян.

  1. 2. Виконкомам селищної та сільських рад:

2.1. Під час розгляду звернень громадян забезпечити чітке та неухильне дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року  № 348.

2.2. Забезпечити застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, у діяльності, пов’язаній з розглядом звернень громадян.

2.3. Вжити заходів щодо вдосконалення форм і методів роботи зі зверненнями громадян, усунення недоліків і причин, що породжують скарги, особливо повторні, колективні та до вищих владних структур.

2.4. Надавати своєчасну, достовірну, кваліфіковану та в повному обсязі інформацію щодо порушених питань у зверненнях громадян.

2.5. Щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом,  надавати до відділу з питань організаційної роботи, внутрішньої та інформаційної політики і роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації інформацію щодо підсумків роботи із зверненнями громадян за формою, викладеною у додатку.

  1. 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Капітонову С.В.

 

 

 

 

 

 

Голова районної

державної адміністрації                               В.ТІТАРЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до розпорядження голови

районної держаної адміністрації

_21.01.2019_№ _15_

 

Форма

 

ДАНІ

  • про звернення громадян, що надійшли до _______________________________________________________________
  • (найменування органу виконавчої влади/ місцевого самоврядування)
  • за _________ (І квартал, перше півріччя, 9 місяців) 2018 року у порівнянні з 2018 роком
№ з/п Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Кількість усіх звернень Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.1.1, 1.1.1,

1.6) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Результати розгляду звернень:
вирішено

позитивно

п. 9.1

відмовлено

у задоволенні

п. 9.2

дано

роз’яснення

п. 9.3

інше

п. 9.4 – 9.6

 

2018

 

2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1. Райдержадміністрація
2. Районні ради у містах
3. Селищні ради
4. Сільські ради
5. РАЗОМ:                            

указані пункти Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858

 

з/п

Кількість звернень, з них:
повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни,

учасників бойових дій

(п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

 

від інвалідів

І,ІІ,ІІІ групи

 

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів

праці

(п.7.6)

від

дітей війни

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11 ,7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

 

2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
1.
2.
3.
4.
5.

 

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:

 

аграрної

політики і

земельних

відносин

 

транспорту

і зв’язку

фінансової,

податкової,

митної

політики

соціального захисту праці

і заробітної

плати

охорони

здоров’я

комунального

господарства

житлової

політики

екології та

природних

ресурсів

забезпечення

дотримання законності

та охорони правопорядку

 

2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 48 49 50 51 52 53
1.
2.
3.
4.
5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п           у тому числі питання: Штатна чисельність відділу роботи  зі зверненнями громадян
сім’ї, дітей, молоді, гендерної

рівності, фізичної культури

і спорту

освіти, наукової, науково-технічної,

інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин діяльності центральних органів виконавчої влади діяльності місцевих

органів виконавчої влади

діяльності органів місцевого

самоврядування

державного будівництва, адміністративно-територіального устрою інші
2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019
54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
1.
2.
3.
4.
5.

 

 

 

 

Керівник апарату районної державної адміністрації                                                                               С.КАПІТОНОВА

 

Для людей з вадами зору
Категорії
Архіви

 

Счётчик на месяц